Kate Ward
September 29, 2009 AT 08:22 PM EDT

An appeals court in New York dismissed Dan Rather’s lawsuit against CBS Tuesday. The suit, which asked for $70 million in damages, claimed the network made the newsman a scapegoat for a scandal involving a George W. Bush report. The court ruled that Rather did not sufficiently support his claim.

You May Like

Comments

EDIT POST